I mur runał...Wczoraj w godzinach popołudniowych został zburzony przedwojenny mur przy ulicy Łużyckiej. Mur byl od kilku miesiecy podparty drewnianymi palami i stanowił pewne zagrożenie dla mieszkańców.
O zburzenie muru zabiegali od pewnego czasu radni, jednak trzeba było poczekać na opinie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.



  1. dobromieszczanka (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: piątek, 20.01.2006 O godzinie: 16 : 54

    Scary jak wam radny Charkiewicz załatwił piękne ulice to teraz nic Cię nie
    obchodzi, nawet straszne miejsce po pięknym murze. Nieładnie kolego Waldku,
    nieładnie.

  2. sCarY (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: piątek, 20.01.2006 O godzinie: 12 : 00

    No to go zaskarz dobromieszczanko, droga wolna emoticon. Osobiscie mialem, mam i bede mial ten mur ‚w
    nosie’ i podejrzewam, ze sporo osob sadzi podobnie. No, ale rozumiem, fajnie
    moc tak sobie ‚pokrzyczec’ emoticon.

  3. dobromieszczanka (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: piątek, 20.01.2006 O godzinie: 9 : 46

    Stała się rzecz straszna. Miasto w "Śródmieściu" wygląda
    potwornie. Bałagan i nieporządek był zasłoniety tym murem. Teraz to wszystko
    widać. Ja , gdy mijam to miejsce to odwracam głowę z obrzydzeniem na nasze
    władze. Gdzie jest burmistrz, radny budowniczy zalewu ( może też szklanych domów
    dla biednych). Stać na bajeczki dla grzecznych dzieci i w budżecie wydawać
    ogromne sumy na wymaginowane sztuczne jeziorko, czy basen, a nie stać nas na
    ratowanie dziedzictwa kulturowego naszych przodków. Nie rozumiem też jak
    konserwator zabytków mógł zgodzić się na wyburzenie tak pięknej budowli. Za
    doprowadzenie do takiego zagrożenia życia uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 tym
    murem, Burmistrz powinien zostać oskażony do prokuratury przez konserwatora za
    doprowadzenie do takiej sytuacji.

  4. amaretto (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: czwartek, 19.01.2006 O godzinie: 15 : 14

    Sorry Dragon, jeśli piszesz to zadaj sobie nieco trudu aby zweryfikować
    informacje. Mur był przedwojenny (która to wojna), podparty stanowił zagrożenie
    (gdyby nie był podparty to stanowił by zagrożenie). Opinia WUOZ dotyczyła
    sposobu remontu tego muru a nie zburzenia. Czy mur będzie odbudowany? Chyba
    jesteś stronniczy?

  5. znajoma (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: wtorek, 10.01.2006 O godzinie: 21 : 00

    Ja uważam że powinni odremontować ten mur bo stanowił on część zabytków naszego
    miasta.
    Chociaż był on nie oznaczony żadną tablicą pamiątkową szkoda. Aż się łezka w oku
    kręci…..

  6. sCarY (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: poniedziałek, 9.01.2006 O godzinie: 10 : 45

    Kurcze pieczone, spodziewalem sie jakiejs cietej riposty. Coz, zawiodlem sie –
    oceniam Twoja na 3/10. No, ewentualnie 3+/10. Zatem:

    -nie wiem, co ma moja ‚nieodpowiedzialnosc’ do Twego odczucia, ze zle Cie
    zrozumialem. Wprost Burmistrza nie krytykujesz, ale np. w komentarzu
    krytykujacym wzrost plac urzednikow o 9% mozna sie doszukac tej cudnie brzmiacej
    melodii hejterstwa emoticon,

    -obrzucanie Ciebie epitetami przeze mnie jest znacznie bardziej eleganckie, niz
    obrzucanie mnie epitetami przez Ciebie,

    -Twoje zdanie na temat tego, co mi przystoi,a co nie jest, delikatnie mowiac,
    zbedne, bo i tak nie ma najmniejszego znaczenia i opiera sie jedynie na Twoim
    [jak mniemam] troche zaburzonym postrzeganiu rzeczywistosci,

    -nie sadze, abys mnie znal. To, ze wiesz, jak sie nazywam [z czego tajemnicy
    zadnej nie robie], nie znaczy, ze masz jakiekolwiek pojecie na temat tego, kim
    jestem. Chociaz domyslam sie, ze bardzo sie cieszysz z tego powodu [czy
    klaszczesz wtedy, jak foka i wydajesz takie smieszne odglosy?]. Coz, ja sie
    ciesze, ze nie wiem, kim jestes. Staram sie zadawac z porzadnymi ludzmi.

    -za informacje na temat ZBK itd. zyczliwie i z usmiechem na twarzy dziekuje –
    nie martw sie, nie brakuje mi tego wobec ludzi, ktorzy umieja sie zachowac
    [czyt. normalnie odpowiedziec].

  7. trele (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: poniedziałek, 9.01.2006 O godzinie: 9 : 02

    sCarY jesteś człowiekiem nieodpowiedzialnym. W moim poście nic złego nie
    napisałem na Burmistrza, tylko wytłumaczyłem Ci zawiłości związane z
    mieszkaniami komunalnymi. Mieszkania te bedące w zasobach Zakładu Budynków
    Komunalnych są własnością Gminy, na czele której stoi Burmistrz. ZBK jest spółką
    gminną, na czele której stoi dyrektor powoływany przez Burmistrza. ZBK nie jest
    spółka prawa handlowego w odróżnieniu od pozostałych spółek takich jak Zakład
    Usług Wodnych, Zakład Gospodarki Komunalnej czy Zakład Energetyki Cieplej.
    Obrzucanie mnie epitetami jest nieeleganckie, delikatnie pisząc. Nie przystoi to
    intelegentowi, po maturze z tak dobrej rodziny. Internet ma to do siebie, że ja
    Ciebie znam, a Ty mnie nie. Więcej życzliwości i uśmiechów na co dzień.
    Burmistrza, jeśli zajdzie potrzeba na pewno skrytykuję.

  8. sCarY (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: niedziela, 8.01.2006 O godzinie: 20 : 32

    Dobra, widze, ze mam do czynienia z kims nie do konca zrownowazonym
    emocjonalnie. Zrobie wyjatek i odpowiem na Twoj stek bzdur, malo tego, zrobie to
    w Twoim stylu, bo widze, ze w kulturalny sposob nie mozna Ci przemowic do
    rozumu, zatem:

    Musisz byc skonczonym jelopem i zjechana niemota, jezeli nie widzisz znakow
    zapytania na koncu mojej poprzedniej wypowiedzi. Zadalem pytanie. PYTANIE. Czy
    orientujesz sie, co to znak zapytania? A moze po prostu masz tak zorany mozg
    od sypania epitetami w kierunku innych, ze nie umiesz w normalny sposob ocenic
    cudzej wypowiedzi? Musisz byc kompletnym debilem, jezeli ja to lukaszenka. Takim stylem operuje pan Lepper, tyle, ze on ma czasem racje, a
    Tobie niezbyt to wychodzi. No i jemu cos sie udaje, czego raczej nie mozna o
    Tobie powiedziec emoticon.

    Poza tym, Twoja domyslnosc pewnie stoi na poziomie goryla po lewatywie, bo
    ‚B’ jest na klawiaturze obok ‚G’. Nie spodziewam sie, zebys byl w stanie wyciagnac jakis z tego wniosek, ale nie mam zamiaru Ci pomagac w mysleniu, bo jeszcze kiedys sie skonczy na tym, ze bedizesz potrzebowal pomocy w znacznie mniej skomplikowanych czynnosciach, np. w toalecie. Poza tym, Burmistrz nie jest
    raczej szefem ZBK, chociaz moglo to uciec Twojej zdecydowanie przytepionej
    uwadze. Ale moze w Twoim swiecie jest? Czyzbys cos bral, palil? Moze to wynik jakichs problemow w rodzinie?
    Moze nieszczesliwe dziecinstwo, czy cos w tym stylu? Czlowieku, odstaw to! Sorry, ale wyrazow
    wspolczucia nie dostaniesz, bo po prostu przegiales w swojej bunczucznosci.

    Idac tropem Twojego koslawego toku rozumowania, Burmistrz nie odpowiada tylko za
    gradobicia, trzesienia ziemi i koklusz. I nie, nie bronie go, ale jak momentami
    widze, jakie piczki ma za oponentow, to nie moge sie powstrzymac przed
    komentarzem.

  9. trele (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: niedziela, 8.01.2006 O godzinie: 12 : 18

    SCary nie błaźnij się. Zakład Gospodarki Komunalnej zajmuje się m. in.
    wywożeniem śmieci, dzierżawą cmentarza, pochówkami, itp. Zakład Budynków
    Komunalnych jako spółka Burmistrza ( skrót myślowy) zajmuje się administrowaniem
    wspólnot mieszkaniowych, podnajmem mieszkań komunalnych będących w zasobie Gminy
    czytaj Burmistrza. Jeśli na czymś się nie znasz nie dyskutuj, tak ja np. na
    leczeniu czy uczeniu dzieci. Mam nadzieję , że po raz kolejny nie wprowadzisz
    cenzury jak na Białorusi przez reżim Łukaszenki i nie wykasujesz niekorzystnego
    dla Cebie wpisu.

  10. trele (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: niedziela, 8.01.2006 O godzinie: 12 : 16

    Tak, płace w Urzędzie chyba mają wzrosnąć o 9 %, a aktualnie wypłacane są
    "trzynastki" tylko za co? Chyba za nieróbstwo.

  11. sCarY (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: niedziela, 8.01.2006 O godzinie: 12 : 12

    A ten budynek na ul. Malczewskiego to jest wlasnosc Burmistrza w ogole? Bo nie
    wiem, czy jest to wlasnosc ZGK, czy moze tez wykupiona przez mieszkancow? W
    kazdym badz razie, nadzor nad budynkiem nie jest stanowiony przez Burmistrza
    chyba?

  12. wyborca (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: niedziela, 8.01.2006 O godzinie: 11 : 25

    Rozwalili mur-a pieniądze przyznane na jego renowację w ubiegłym roku
    przeznaczono pewnie na podwyżki dla ?Dla kogo??????????Jaka troskliwość
    urzędników….ha ha ha

  13. dobromieszczanin (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: sobota, 7.01.2006 O godzinie: 20 : 29

    do tych wszystkich co widzą, że miasto staneło na nogi może pare przykładów bo
    ja nie moge tego zobaczyć jest zima brudno i szaro, a tak apropo dług na koniec
    2006 ma wynieść 8900000zł.

  14. Gość (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: sobota, 7.01.2006 O godzinie: 19 : 40

    Ten dom na malczewskiego popekany to byl ju za kadencji ubieglego burmistrza
    miasta z tego co dobrze pamietam Wy poprpstu jesteście wszyscy chorzy gadacie
    takie glupoty, ze czytać się nie chce.Zastanówcie się nad tym czasem co
    piszecie,a nie krytykujecie ludzi na każdym kroku,a sami napewno nie jesteście
    lepsi

  15. ktos (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: sobota, 7.01.2006 O godzinie: 18 : 21

    drogi policjancie myslisz, ze jak uzyjesz paru mocniejszych slow zmieni sie
    poglad wyborcow na temat burmistrza. jesli jestes policjantem to nie zapominaj
    kto powinien bronic bezpieczenstwa miasta. nie zapominajmy o wlodowie

  16. policjant (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: sobota, 7.01.2006 O godzinie: 15 : 14

    Gdzie jest miejsce człowieka, który podobno rządzi w tym mieście i odpowiada za
    bezpieczeństwo mieszkańców, a nie martwi się wogóle o ich życie i zdrowie
    nietylko przy okazji muru.Chociażby organizowanie wystawy psów w czsie gdy w DM
    panowała wścieklizna,a ten dom na Malczewskiego cały popękany i podparty kołkami
    ,ludzie tam mieszkają i drżą o swoje życie, czy ktoś z tych broniących
    burmistrza potrafi mi to powiedzieć ,czy dalej będziecie uważać , że w ten
    sposób można sobie "żartować" z ludzi i narażać ich na
    niebezpieczeństwo? Jesteście zakłamani tak samo jak ten, którego
    bronicie.Próbujecie robić normalonym ludziom wodę z mózgu ,ale tym razem mam
    nadzieję ,że ludzie przejrzeli na oczy i nie będą głosować na takiego
    "opiekuna".Poza tym mieszkańcy dobrze wiedzą ,że to ich głosy będą
    ważyły w wyborach , a nie grupy kilkunastu czerpiących z tego
    "układu" jaki panuje zyski, a to zatrudnienie rodziny ,a to
    wygranie przetargu , itp. i itd.Pozdrawiam wszystkich myślących podobnie.

  17. klakier (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: sobota, 7.01.2006 O godzinie: 13 : 24

    Wątpię, aby radni pisali na Waszej stronie. Wyrażaniu swoich poglądów mają inne
    możliwości, choćby przyłożenie Burmistrzowi na sesji Rady Miejskiej, którą
    transmituje „Dob-Sat”. Na pewno czytają tę stronę, ale pisać, po co? Jestem pewny, że
    pracownicy i Burmistrz chętnie radnym dokładają, bo internet jest
    anonimowy.Jednocześnie wiele dzięki Wam jako administratorom tej strony, że
    bezinteresownie ją prowadzicie i o wielu sprawach mieszkańcy mogą się
    dowiedzieć. Co prawda niewielu dobromieszczan ma stały dostęp do internetu ze
    względu na koszty, jednak są to media, która ciągle się rozwijają. Jak mnie
    dochodzą słuchy Burmistrz chce na stronach internetowych uruchomić transmisje
    sesji Rad Miejskich. Kochani radni dopilnujcie tylko, aby Burmistrz spełnił
    przyrzeczenie Wam złożone. Z okazji pierwszego dnia Świąt Bożego Narodzenia,
    które obchodzą grekokatolicy i prawosławni, wszystkiego najlepszego.

  18. Dragon (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: sobota, 7.01.2006 O godzinie: 12 : 12

    Wszystkim radnym systematycznie udzielającym sie na stronie proponuje pisanie
    felietonów przez nich podpisanych.
    Z chęcią to opublikujemy!! Czekamy na maila [email protected]

  19. Myszolap (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: sobota, 7.01.2006 O godzinie: 9 : 18

    Tylko male sprostowanie, mur stal podparty kilkanascie a nie kilka miesiecy emoticon
    A gorliwym przeciwnikom i gorliwym zwolennikom Pana Burmistrza mowie Kiss My Ass
    < jestescie nudni i zalosni!
    Ja jestem oczywiscie za obecnym burmistrzem bo, przy poprzednim nie zauwazylem
    zadnej zmiany,a przy obecnym miasto jest ladniejsze i pomysly na przyszlosc sa
    ciekawsze (aha, dziekuje za Skatepark).
    Pozdro 666

  20. Obser (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: sobota, 7.01.2006 O godzinie: 7 : 48

    Tak,zagroenie było,ale nie było ono tak całkiem pewne.Opatrzność czuwa!

  21. belizarius (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: piątek, 6.01.2006 O godzinie: 23 : 28

    To dopiero początek poczekajta na kampanię ja na miejscu Pana T. już bym się
    pakował.

  22. ktos (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: piątek, 6.01.2006 O godzinie: 22 : 33

    to jet chyba juz jakas choroba spoleczna w dobrym miescie. w kazdym temacie
    kazdy ma cos do tego burmistrza. czy wy naprawde jestescie tacy slepi i nie
    wiedzcie, ze wiecej dobrego zdrobil niz zlego. niech ktos mi powie, ze poprzedni
    burmistrz byl lepszy to poloze sie na podlodze i zaczne sie smiac. sztab pana A.
    i innych radnych coraz sobie gozej radzi… moze jakies nowe pomysly mi do glowy
    przyjda to dajcie maila to moze wam pomoge emoticon

  23. dobromieszczanin (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: piątek, 6.01.2006 O godzinie: 21 : 38

    NIE ROZUMIEM W CZYM MOGŁEM OBRAZIĆ TAKIEGO INTELIGENTA JAK TY PISZĄC PRAWDĘ

  24. bieda (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: piątek, 6.01.2006 O godzinie: 20 : 50

    "… o ile pamięć mnie nie myli to Pan Trzaskowski rządzi tym miastem od
    1988 roku…"BUAHAHAHAHAHAHAHAHHAA. Pisząc tak obrażasz inteligentnych
    ludzi w tym mieście. Brzydzę się takimi podłymi ludżmi jak TY…

  25. dobromieszczanin (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: piątek, 6.01.2006 O godzinie: 17 : 32

    Dziękowanie za rozebranie muru, a może trzeba sie zastanowić czemu ten mur
    trzeba było rozebrać o ile pamięć mnie nie myli to Pan Trzaskowski rządzi tym
    miastem od 1988 roku i jeżeli dobry gospodarz zauważył problemy z murem i w porę
    by zareagował to ten zabytkowy mur zdobiłby miasto do dzisiaj jednak tak nie
    było, a odbudowanie muru to kwota ok. 100 tyś złoty. Wniosek Trzskowski
    zaniedbał konserwacje zabytku i zabytku nie ma, w dodatku to zaniedbanie może
    kosztować nas 100 000zł. które przecież można wydać na inne bardzo potrzebne
    cele. To jest moje zdanie dla tych wielbicieli decyzji tego Pana.

  26. arek (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: piątek, 6.01.2006 O godzinie: 15 : 09

    Wolałbym aby mur – świadek minionych – lat został porządnie odbudowany w oparciu
    o wierne zdjęcia i rysunki. ale z pewnością znajdą sie osoby, które uznają to za
    "czepianie się" władzy. Bo przecież najłatwiej jest zburzyć a
    odbudowa to zbędny trud.

  27. Taki jeden (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: piątek, 6.01.2006 O godzinie: 13 : 10

    W moim perzypadku najezdzanie w kazdym artykule na burmistrza, wywoluje wprost
    przeciwny efekt. Coraz bardziej mi sie podoba taka sytuacja.

  28. sCarY (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: piątek, 6.01.2006 O godzinie: 13 : 06

    Jak ktos chce, niech dziekuje. Nie wiem, co w tym zlego. Po cie czepiac kazdego
    pozytywnego slowa wyslanego w kierunku tego, czy tamtego? emoticon

  29. Dziwne praktyki (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: piątek, 6.01.2006 O godzinie: 12 : 50

    Dziękowanie władzy, za to ,że z dużą opieszałością wykonuje swoje obowiązki, za
    które jest sowicie wynagradzana jest niezrozumieniem miejsca i roli władzy
    samorządowej w systemie demokratycznym.Przypomina to sytuację , w której wierni
    poddani w monarchii dziękują ” królowi” za to, że mogą oddychać
    powietrzem , które nie należy do nikogo i nie jest niczyją właśnością. Róbmy tak
    dalej , a nie długo mieszkańcy gminy będą dziękować burmistrzowi, za to, że
    pozwala oddychać swoim „poddanym”.

  30. rodzic dzieci (Odpowiedz na ten komentarz) Dodano: piątek, 6.01.2006 O godzinie: 12 : 02

    Panie Burmistrzu bardzo dziękuję za rozebranie muru. Bezpieczeństwo
    przechodzących dzieci było najważniejsze.


1

Pamiętaj! Dodając komentarz odpowiedasz za jego treść!